Heb je een vraag over de Zomerpret voucher? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Touch Incentive Marketing B.V.
De Zomerpret voucher geeft recht op het tweede kaartje gratis voor een Zomerpret activiteit naar keuze. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform zomerpret.touchtickets.nl. Let op: Om gebruik te maken van de korting dient u twee e-tickets aan te schaffen, de korting wordt dan correct verrekend.
De Zomerpret voucher is geldig tot en met 31 augustus 2025. Je kunt slechts één voucher per bestelling gebruiken.
Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.
Je kunt in totaal 8 kaarten (mist anders is aangegeven) per order, per arrangement bestellen.
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL.
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.